Friday, February 6, 2009

Ni Memang Kurang Ajar

Kalau lu ade depan gua ....gua dah pelempang lu pastu gua sepak lu pastu gua pijak kepala lu pastu gua kencing atas kepala lu.......

Berani lu buat perangai macam ni.....




Mana lu tau kalau mamat ni tak cabut lari pergi America lepas ni.....

lepak sane jadi Cikgu...naik private jet sane sini..

This man spreads hate among us........

They were united because of common hate......

UPDATES : Lupe tadi...

Lepas tu gua ketuk kepala lu dengan TEAPOT

Ini macam ka "human rights" moderation policy.....comment macam sial pun boleh masuk ..

lepas tu hina Sultan....pulak tu.......

anybody in KL....do a policy report against them.......

Lets see if he can defend himself..........kalau lu tera la.....
Minds are like parachutes; they work best when open. -Lord Thomas Dewer